Stretching statyczny – czyli co rozciągać, jak i kiedy?

stretching statyczny czyli co rozciągać jak i kiedy
Czas czytania: 3 min.

Stretching statyczny to jeden ze sposobów zwiększania zakresu ruchu. Stretching zalecany jest wszystkim sportowcom oraz osobom z wadami postawy, których przyczyną są przykurcze mięśniowe. Zaleca się, aby statyczne rozciąganie było wykonywane na rozgrzanych mięśniach – po treningu lub po ćwiczeniach. Stretching pozwala rozluźnić napięte mięśnie oraz zwiększyć dostępny zakres ruchu.

Tabela wartości odżywczych (żywieniowa)

tabela żywieniowa
  • Posted on
  • Dieta
  • 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars Ocena użytkowników: 5,00 / 5

Czas czytania: 19 min.

Tabela kaloryczna (żywieniowa) wskazuje zawartość kalorii, białka, węglowodanów, tłuszczy nasyconych i nienasyconych w 100 g produktu.

Trening na siłowni – wszystko o przerwach pomiędzy seriami

Jak długie powinny być przerwy
Czas czytania: 2 min.

O skuteczności treningu decyduje kilka czynników, a przerwy pomiędzy seriami są tak samo ważne, jak liczba powtórzeń czy ciężar, z jakim wykonywane są ćwiczenia. Czas pomiędzy kolejnymi seriami niestety rzadko jest kontrolowany, chociaż odpowiednie jego wykorzystanie ma wpływ na osiągane wyniki. Jakie formy odpoczynku będą najlepsze?